somebody to trust 13 "Im just like.. im just like... IN LOVE!"

   
 
 
 

Leila´s POV:

Jag stod i konserten och rockade fett medan Niall stod bredvid och höll på att sova på min axel. En kvinna som jobbade med konserten kom fram till mig och frågade o jag ville vara One Less Lonely Girl och jag vill så gärna det fast så klart ska Niall lägga i sig.

- Hon är min tjej! Sa Niall och drog i mig som om han vore en bebis.

- men kom igen Justin är din vän, JAG KOMMER FUCKING INTE MISSA DET! Ja tack, jag vill vara One Less Lonely Girl! Sa jag och gick efter kvinnan. OH MY GOD JAG KUNDE INTE FATTA ATT JUSTIN KOMMER TYP BARA VAR NÅGRA CENTIMETER FRÅN MITT FACE!!

Jag gick efter kvinnan och hon ledde mig back stage för att vänta på den minuten jag ska på sen. YEAH BITCHES! Tänkte jag för mig själv fast det kommer också vara awkward mellan oss eftersom jag träffade honom innan han började träna och så. Men aja… Haha In Your Face Tyra! Jag träffade hon fören dig! tänkte jag och gjorde -onda skrattet- men hon var ju men bestie, men i alla fall!  Några dansare kom till mig och jag skulle upp på sen. Jag gick med darrande steg mot stolen jag skulle sitta på. Just stod på scen och sjöng och sen vände han sig mot mig och började gå fram mot mig. BÄSTA KÄNSLAN EVER! Jag såg hur han tittade först lite konstigt på mig. Han kände igen mig fast log han och fortsatte att sjunga. Han började hålla på med mitt ansikte och smekte mina kinder, haha nu blir min söta lilla Niall avundsjuk! Tänkte jag och skrattade.

 

Tyra´s POV:

Vi bokade ett ganska fint hotell som låg väldigt centralt. Jag var i mitt egna hotellrum och Nat i sitt. Hon ville inte dela eftersom hon ville visa Joe sitt rum och annat struntprat. Jag hade packat upp kläderna jag skulle använda mest och allt annat i väskan. Jag ville inte bo i hotellet jag skulle hellre hyra en lägenhet eller så. Jag hade sms:at hela familjen att jag hade kommit fram till L.A utan att det hade hänt något. De var hela tiden så himla oroliga. Pappa hade sms:at tillbaka att de har skickat lite pengar på min kort som jag kan leva med på ett tag, fast så klart så måste jag och Nat börja jobba. Det var dyrt att åka hit till L.A. Jag tog ut min laptop so jag hade packat ner och började leta efter något jag kan jobba med, bara så länge… sen byter jag nog… tänkte jag och så massa konstiga jobb, några letade efter strippare och andra efter såna tjejer som jobbar i poker kedjor. Men till slut hittade jag något passande båda för mig och Nat, i ett café, man jobbar bara 3 dagar i veckan och får ett väldigt bra lön, konstigt? Sen fortsätter jag plugga resten av dagarna. Åhhh vad jag hatar mitt liv… tänkte jag. Jag gick för att knacka på Nat för att berätta om jobben jag hitta. Hon svarade inte jag hade bankat sönder hennes dörr, precis när jag smälla in dörren så öppnade hon.

- Vad är det? Frågade hon och log stort… ovanligt stort…

- Vi behöver pengar och hur får man pengar? Genom att jobba! Jag har hittat jobb. Sa jag och log.

- Och vad är det för jobb? Frågade hon och henens leende försvann.

- städning! Skojade jag med henne.

- VA? Är du fucking dum i huvudet eller? Jag städar aldrig mitt rum hur fa- avbröt jag henne.

- Oha, det var bara ett skämt.. sa jag och tittade förvånat på henne.

- men vad är det då? Frågade hon och himlade med ögonen.

- Café! Sa jag och log.

- Café? Gumman det behövs inte, någon släkting dog och vi ärver nu alla pengar den lämnade, idag ringde min pappa och han hade lagt ett skit stort check till oss, vi kommer kunna leva på det i några år på det! Sa hon och log stort.

- och efter det? Frågade jag och höjde ögonbrynen.

- men kom igen? YOLO! Njut av livet nu! sa hon och stängde dörren.

- Idiot! Sa jag lite högt och gick tillbaka till min svit.

 

Nathalie´s POV:

Jag sprang tillbaka med det jag höll på med, sms:a Joe! Han var så knäpp varenda minut så skickade han till mig en bild på honom göra en super knäpp grimas. Han var så himla konstig, inte som alla andra killar… gud jag är kääär… tänkte jag och gav en hög suck.

Jag bytte om till lite myskläder och gjorde ett kopp té. Jag satte mig på den stora dubbelsängen igen och kollade om jag hade fått sms från Joe. Inget. Jag slängde mobilen ifrån mig och la koppen ifrån mig. Jag la mig på sängen och tittade upp på taket. Relax time!  Just nu hade jag så mycket planerat i mitt huvud som jag verkligen MÅSTE göra. Jag visste inte bara vart jag skulle börja, det var förvirrande fast samtidigt ville jag det mest allt i värden. Mina dagdrömmar avbröts av att det knackade på dörren. Jag haltade fram till ytterdörren och öppnade långsamt dörren.

- Joe? Vad gör du här? Frågade jag väldigt chockat.

 

Leila´s POV:

Konserten var fantastisk och inget kunde bli bättre.

- Så, jag är utsvulten nu Niall, vart ska vi äta? Frågade jag och kände hur magen kurrade.

- Vart som helst, min prinsessa bestämer det idag, fast du behövde inte vara så nära Justin… sa han och tittade ner.

- Kom igen Niall! Det var bara en grejs ska, Nandos! Sa jag och pekade på den stora Nandos skylten.

- okej, okej, kom så går vi… sa han lite mesigt och gick bredvid mig. Vi gick in i och beställde samma rätt.  Efter vi hade ätit och satt bara vid bordet och smaskade in en stor glass.

- Ey, är det där inte Justin? Frågar jag och ser han och hans livvakter hoppar in i en stor svart bil.

- Yapp, jag tror det ska dra nu tillbaka till L.A. sa Niall och fortsatte äta på sin glass.

- jaha, då kommer nog Tyra äntligen få träffa honom.. sa jag och gav en lätt suck.

- Och? Låt henne, du har mig och inte hon! sa han och pressade in sina kladdiga läppar på mina.

- Ey, gå och tvätta munnen innan du kysser mig grabben! Sa jag och puttade bort honom och torkade munnen med en servett.

 

Joe´s POV:

Jag blev först lite chockad över Nathalie, ena sekunden var hon super glad att jag var här och andra bitchblickar hon bara mig och frågar, varför kom du hit?

Jag tyckte att det var roligt att vara med Nathalie, hon var en rolig typ att hänga med. Bar att kan vara väldigt skum ibland. Det klara med henne är att man vet att hon är en Lady Gaga fan. Hon går runt med Gaga pyjamas och sjunger konstiga låtar.

- Jag tänkte typ att vi kunde göra något idag, du vet? Party, middag eller så? Frågade jag för att avbryta tystnaden.

- vadå tar du ut mig på dejt eller? Frågade hon och gav mig en fet bitchblick.

- du kan ju tolka det som du vill… sa jag och titta bort till fönstret.

- Okej visst! Hämta mig idag klockan sju, vi kan ju ha party i någon klubb eller så? Sa hon och log stort.

- Okej visst, det blir bra för mig! Sa jag och ställde mig upp.

- ehh, okej? Men vart ska du nu? frågade hon och bitchblickade mig ”igen”

- Du ska ju fixa dig eller? Jag hämtar dig sju! Sa jag och gav tillbaka en bitchblick.

- Ey! Bitchblicka inte mig, okej det blir bra, men ut med dig nu! sa hon och puttade ut mig.

- okej, okej, hejdå… sa jag och kolade lite konstigt på henne.

- Herrå! Sa hon snabbt och smällde dörren bakom mig.

 

Tyra´s POV:

Jag var ute i parken och promenerade lite runt bland andra. Det var svårt att hålla sig vaken nu eftersom just nu ligger jag sover hemma i London, fast det heter nog inte ”hemma” längre.

Jag gick runt med mobilen i handen. Jag sms:ade lite med familjen och så. Pappa hade sagt att han skulle försöka sälja min lägenhet i London och ta alla möbler hit och hyra en lägenhet här stället. Det var svårt att få ihop det så snabbt så jag skulle stanna i hotellet ett par veckor sen flyttar jag och Nat nog till min lägenhet. Mobilen vibrerade och plockar snabbt upp den för att se vem som har skickat sms. Pappa säkert… tänker jag och plockar upp den från jackfickan. ”Justin” Står det på skärmen. Jag öppnar sms:et snabbt för att se vad det står ”Jag är nu på väg mot L.A. snart får jag se vem du är, så himla nyfiken!” Jag fick ett leende på läpparna när jag läste sms:et och svarade snabbt. ”Ja, det kommer ju bli jätte kul att få träffa dig, hoppas vi blir vänner ^^”  Skriver jag och skickar. Jag går tillbaka till hotellet för att vila lite. Justin sms:ar tillbaka, ”Ja, hoppas vi verkligen blir vänner! :)”

 

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: