(imagine) hur han pubilcerar ert förhållande via twitter+ Justin Bieber <3

 Han publicerar ert förhållande via twitter+ Bieber!

 

Niall: @Y/N hur mår du idag då? <3   @NiallHoran @Y/N Bra, saknar bara dig..  <3

@NiallHoran @Y/N tro mig jag mer, älskar dig! <33

 

Harry: @Louistomlinson @Harrystyles @Y/N kolla in detta, borde bli paparazzi mate!

@Harrystyles @Louistomlinson

 

@Y/N okej.. de var inte så vi skulle publicera det men thx Lou!

@Y/N @Louistomlinson @Harrystyles Åhh älskar bilden Lou, Harry du borde tänka på din hållning, haha J xx

 

Louis: @Louistomlinson @Y/N Jag kommer säga det helt enkelt och inga krångel, Ja jag är ihop med Y/N ingen hat! Jag älskar henne så sluta göra de till en skit stor grej! :*

 

Zayn: @Zaynmalik @Y/N I WANT YOU!

@Y/N @Zaynmalik schh Zayn….

@Zaynmalik @Y/N älskar dig!

 

Liam: @Liampayne @Y/N jag har saknar dig babe… L

@Y/N @Liampayne jag med, var inte ledsen! <3

@Liampayne @Y/N love you! <3

 

Justin: @Justinbieber @Y/N idag var toppen, längtar till imorgon som fan! :*

@Y/N @Justinbieber längtar oxå! Ses då <3

@Justinbieber @Y/N aahh kan inte hålla mig!! ÄLSKAR DIIIG!!! <333

Postat av: Anonym

När blir det en till del av berättelsen!?

2013-01-08, 17:08:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: