somebody to trust 12 "L.A here we come!"

  
 

Leila´s POV:

Äntligen något ROLIGT, äntligen bjudet Niall ut mig på en riktig dejt, hur länga jag har väntat på de här? Ett bra tag i alla fall! Jag satt på soffan och dagdrömde, jag föreställde mig hur perfekt dejten kommer bli. Kom igen! Justin Bieber konsert? inget kan bli bättre! Eller jo… om jag och Niall blir ihop. Mobilen vibrerade och jag drog åt mig den snabbt för att se vem som har skickat ett sms… NIALL! Leendet i mitt ansikte blev bara större och större för varje ord jag läste det han skrev till mig

”Älskling, vad tycker du? Ska jag ha en lila tröja på konserten till imorn eller bara en vanlig hoddie? JAG ÄÄÄÄLSKAR DIG! kom ihåg det >:D måste träffa dig idag, har saknat dig för mycket ;*” jag började knappa in olika bokstäver på skärmen och skickade medelandet, åh hoppas han gör det! Tänkte jag lite ondskefullt… ”Älskar dig också! Sätt på dig en hoddie, det ska stå på den, MARRY ME JUSTIN I LOVE YOU! Jag har en sådan tröja i min garderob den kommer passa dig perfekt, see yaa! <3” Jag gick in till badrummet tog bort all smink och tog av mig kläderna för att hoppa in i duschen. Jag kunde fortfarande inte beskriva känsla, den konstiga känslan jag hade för Niall… Den var konstig, ena dagen kan jag vara galen kär i honom och andra kan jag tycka att han är en knäpp töntig söt liten kille. Jag kände mig som ett barn för någon konstig andledning. Jag kunde helt enkelt bara vara mig själv. Ett litet barn fast kär litet barn. Jag gick ut från duschen och satte på mig en hollister och ett par tight jeans. Jag satte mig på soffan med en Ben Jerry i handen. Inget kunde bli bättre just nu!

- I LOVE MY LIFE! Skrek jag över hela huset och log mot mig själv.

Jag tittade en stund på awkward tills det knackade på dörren. NIALL! Tänkte jag och hoppade upp från soffan och sprang till ytterdörren.

- HEEJ! Var de första jag sa när jag öppnade dörren och hoppade på honom.

- WOW, akta där… någon har verkligen saknat mig här… det ser man! Sa han och pressade sina läppar på mina.

- Hoppas du har med dig något att äta för jag är utsvulten! Sa jag och slängde ner mig på soffan.

- Vad tror du jag är? Jag har ALLTID med mig mat, vad en det har hänt! Sa han och tog upp en stor Nandos påsa bakifrån ryggen.

- Det är därför jag älskar dig, NU ÄTER VI! Sa jag och sprang till matbordet för att duka till två personer. Vi satt och hade det väldigt mysigt tills min mobil ringde.

- Jag MÅSTE ta de, de är Nat! Sa jag till Niall och viftade med mobilen.

- Visst, det är lugnt för mig! Spelade han lite coolt och försökte luta sig med köksstolen, efter några sekunder ser jag honom ramla på golvet. Jag kunde inte hålla mig för skratt utan allt kom ut och Nat hörde allt.

- Hallå Leila jag är kvar? Vad händer? Frågade hon lite oroligt.

- Niall… Niall.. Ni- HAHAHAHA! Han ramlade av från stolen! Haha! Skrattade jag väldigt högt.

- Men tack för att du berättar till henne, nu kommer hela värden veta om vad som har hänt! Sa han och gav en sur min som alla bebisar brukar göra när de är sura.

- var inte sur min lilla bebizz! Sa jag och kramade honom bakifrån.

- Hallå jag är fortfarande här?! Sa Nat lite irriterat.

- Oj sorry, hehe… så vad ville du? Säg snabbt! Min lilla bebis vill inte att jag ska lämna honom en sekund själv, haha! Sa jag och gav en slängkyss till Niall.

- okej, typ jag och Tyra har utråkats av London, typ inget spännande händer … så vi tänkte åka till L.A vill du följa med? OMG JAG TRÄFFADE JOE IDAG! Fast han reser tillbaks till L.A så jag och Tyra ska åka dit, vill du följa med? Frågade hon igen.

- VA?! Justin bor där! Men? Vänta ska fråga Niall… you know, han är mannen nu i huset.. men  när åker ni? Frågade jag lite ivrigt.

- om två dagar! Sa hon glatt.

- VA?! Och ni frågar nu?! imorn ska jag på konserten med Niall ju! Sa jag lite surt.

- Men fråga din pappa nu pallar inte vänta! Skrek hon i luren.

- okej, okej! Niall kan jag typ åka till L.A om två dagar, jag och tjejerna, bara vi inte ska göra något… sa jag och gav ett stort leende till honom.

- nej det går inte! Sa han bestämt och korsade på armarna.

- VA?! Varföre??? Gnällde jag.

- jag har en överraskning till dig som är mycket bättre en L.A jag kan ta dig till L.A när du vill fast just om två dagar så ska vi inte heller vara i London, utan i ett paradis! Sa han och gav mig en flörtig blick.

- BERÄTTA VART! Sa jag högt och glatt.

- nej! Sa han bestämt.

- okej, okej, Nat jag kommer inte om du träffar Justin ge mig en autograf och säg att jag är ett stort fan, HA DE KUL! Sa jag snabbt och la på.

- Niall snäääälla berätta!!! Gnäller jag på Niall och drar på hans tröja.

- Sorry gumman fast ibland måste jag hålla några hemligheter för dig, så vilken JB hoddie skulle jag har på mig? Frågar han och tittar nyfiket på mig.

- Åh just det! Vänta ska bara hämta dem! Sa jag och sprang upp till sovrummet och tog upp de båda stora lila hoddiesen med text och Justins ansikte på och sprang ner till Niall.

- DOM HÄR! Skrek jag fast det bara var en meter emellan oss.

- MARRY ME JUSTIN BIEBER?! Eller I WHANT TO BE YOUR ONE LESS LONELY GIRL?! Jag har inte på en av dom! jag kommer se ut som en bög Leila… sa han och tittade konstigt på tjocktröjorna.

- Men åhhh… gnällde jag på Niall ”igen”

- okej jag kommer bara testa en! Sa han och drog ”I whant to be on less lonely girl” När han kommer tillbaka så var det inte som jag trodde mig det skulle se ut på honom.

- så hur ser jag ut? Frågade han och tittade på sig själv.

- hmm.. nja jag vet inte…

Nathalie´s POV:

- SÅ LIL KOMMER INTE PACKA DU DÅ! Ropade jag till Tyra från vardagsrummet.

- okej, Iiiiii Justin sms:a mig! Skrek hon från sovrummet. Jag sprang med full fart till sovrumet för att se vad han har skrivit.

- VISA MIG NU! sa jag och gjorde mina ögon väldigt stora.

- ehh? Varför? Retades hon.

- Men snälla broo! Sa jag och satte mig bredvid henne.

- Han sa: Hej! Vad gör du?

- okej, okej, okej, vad ska du svara??! sa jag jätte peppat.

- Vad ser du jag gör? Sa hon och tittade seriöst på mig.

- Packar? Svarade jag.

- EXAKT! Så vad tror du jag ska vara? Sa hon lite bitchigt.

- Packa, men åhh tönt jävel… jag går också och packar nu… sa jag och letade efter min resväska.

- HAN SVARA, Iiiiii! Sa Tyra igen och log mot sin skärm.

- vad sa han? Frågade jag lite drogat.

- Han svar: vad roligt vart ska du åka? Och just det vem var du egentligen? Hehe…

- men Oha, han känner inte dig och du är cook glad! Sa jag och himlade med ögonen.

- men aja jag skriver bara Oj förlåt, ha! Jag är Tyra skulle vara skit roligt att kunna träffa dig! ja jag åker till L.A :P

- okej, som du vill… skriv det du vill… sa jag lite despirat och suckade. Jag såg hur hon började ta sönder skärmen med allt knappande.

- vill du ens veta varför vi ska åka till L.A? frågade jag helt plötsligt och gjorde onda skrattet.

- Nej, varför? Frågar hon och tittar upp efter att ha stoppat in hela sitt face på mobil skärmen.

- För Joe reser till L.A imorgon och vi ska gå på dejt där! Sa jag och log.

- VA? Men varför ska jag då följa med ”om du ska på dejt med Joe Jonas…” ha?! Sa hon lite surt.

- nej, men du kan väl vara med mig som sällskap, och Justin bor i L.A… sa jag och flina.

- Jag kommer inte dejta honom! Vi kanske bara blir vänner eller så, jag har precis gjort slut med Harry jag älskar honom fortfarande fast jag kan inte lita på honom… Nej ja kommer inte dejta Justin! Sa hon bestämt.

- okej? Men vi får se genom tiden, det kanske ändras det du säger… sa jag och försökte hålla mig för att hånflina.

Jag tog upp två jätte stora väskor, jag packade varenda litet klädesplagg. Det var som om jag skulle åka för livet, och det kanske det blir… Min mobil började ringa från vardagsrumet, jag sprang så snabbt jag bara kunde för att svara på samtalet.

- DE ÄR JOE SOM RINEGR! Skrek jag innan jag svarade.

- OKEJ! Ropade Tyra som svar. Tönt jävel, du är lika töntig som Justin… tänkte jag snabbt innan jag svarade.

- Hej Joeee… sa jag med värden fetaste smile mitt på mitt face.

- Hej, hur mår du? Frågade han lite oroligt.

- Bra? Varför? Frågade jag och började också bli orolig.

- Nej, du är bara väldigt överpeppad… sa han och flina.

- Okej… vad vill du? Frågade jag kallt.

- nej, nej, haha, fortsätt vara glad! Sa han och skratta.

- OKEEEJ! Så du sa ju till mig att du ska åka imorn? Eller hur? Frågade jag och sprack inbodds.

- Ja? Svarade han lite konstigt.

- JAG ÅKER OCKSÅ TILL L.A med Tyra…. Sa jag lite deppigt på slutet.

- Vad kul! Vi kommer göra så mycket där, jag kommer ta dig vartenda litet ställe jag älska! Sa han glatt.

- OMG! Jag menar, coolt? Sa jag och försökte lunga ner mig.

- haha? Okej? Men du jag måste gå, har lite grejer att fixa ska åka i natt, så ses i L.A! sa han och la på. Jag slängde ner mig på soffan och andades snabbt.

- JÄVLA MOTHER FUCKERS, HAN SA ATT HAN KOMMER VISA MIG… jag svimmar snart hämta vatten Tyra! Sa jag och andades tungt.

- okej? Överpeppad mänsiska här? Sa Tyra och kom in med ett glas vatten, som så klart SKA vara till mig.

- Jag är kär, inte som dig en tönt.. sa jag och tog en klunk från vattnet.

- okej, okej, förlåt då för man frågade då…. Sa hon och gick tillbaka till sovrummet för att fortsätta packa. Jag tror att jag är kär i Joe, vad knäpp jag är? Jag är ju det? Jag bara jag tror… pfft..

 

Tyra´s POV:

Jag tillbaka till rummet och satte mig på sängen för att fortsätta packa. Ett nytt meddelande ”Ja jag är också i L.A skulle vara kul att vara din vän J haha din kompis verkar var despirat för att kunna hitta mitt nummer så lätt, med kul!”  jag gav en lätt suck och skickade bara en smiles och fortsatte packa. Imorn är jag i L.A så långt bort från Harry… tänkte jag och tittade ut igenom fönsteret. Jag såg något chockande som jag trodde skulle visas lite mer fram i tiden.

Harry går fram till en tjej och kysser henne mitt gatan, men varför ska jag bry mig? Vi har gjort slut Tyra! Sa jag till mig själv.

Jaha och det var det, han gick över mig efter en timme tänkte jag och tittade bort från fönstret.

- ABOW, kolla ut från fönstret Tyra! Hör jag Nat ropa från vardagsrummet.

- Jag har redan sett det!... ropar jag som svar. Jag ser henne komma in till rummet med ett flin.

- ska du inte hitta en kille nu för att göra Harry avundsjuk? Frågar hon och sätter sig bredvid mig.

- Nej och varför skulle jag göra det? Jag gillar inte honom längre och han får väl göra vad han vill? Sa jag lite kaxigt.

- för fem minuter sa du att du fortfarande älsk- sa Nat innan jag avbröt henne.

- schh! Jag vill inte höra det, ja jag ändra mig nu… sa jag och tittade ut från fönstret och såg att Harry och tjejen åka.

- okej tjejen, ska inte lägga i mig i dina affärer. Sa hon och la sina väskor framför ytterdörren. Jag var också klar så jag gjorde samma sak, NY start… tänkte jag lite lugnt för mig själv innan jag fick till söms. 

 

 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: