somebody to trust 14 "finally out!"

    
 
 
 

Tyra´s POV:

Jag hade typ inget att göra i hotellrumet förutom att surfa på datorn, jag hade redan sett på 2 filmer och chattat med massa vänner. Jag var så himla uttråkad. Jag skulle träffa Justin om några dagar eftersom han har precis avslutat touren och jag tror att han först kommer att träffa sin familj och tjej nu och sen kommer jag… han känner ju inte ens mig? Såå… Jag har försökt att knacka på Nat fast hon säger bara ”Vem fan det en är, gå! Jag förbered mig för en dejt! Och om det är Tyra, gå och skaffa ett liv, haha jag har en dejt och inte du, nanananana!” så himla irriterande. Woow, man får väll hoppas att förhållandet håller länge. Tänkte jag och skrattade för mig själv.    

Åhh vad jag hatade mitt liv, inget finns ju fan här! Jag satt på mig ytterskorna och hörlurarna och gick ut för att kolla runt affärerna. Jag hade väldigt hög musik på så jag inte kunde höra omgivningen och samtidigt sms:ade jag Leila. Helts plötsligt hör jag svaga tutande jag vänder mig långsamt osäkert till sidan och ser en bil med full fart komma emot mig. Jag visste inte vad jag skulle göra den sekunden, jag fick en lite chock och stod kvar på samma ställe. Som tur så stannar bilen några millimeter innan den nuddade mig.

- Se dig för, man går inte på gatorna bara så! Ropade chauffören argt.

- Förlåt… sa jag snabbt och fortsatte gå. Jag tog av mig hörlurarna och gick snabbt för att inte råka ut för något annat. Det där var jävligt läskigt! Tänkte jag hela vägen till hotellet tills några affärer stoppade mig. Victoria Secret och Forever 21! Jag gick snabbt in till Forever 21 och köpte ett par skit balla plagg, jag tror att jag hade helt glömt bort att alla dessa affärer finns i L.A.!

- Det blir 200 dollar! Sa kvinnan i kassan och log mot mig med ett läskigt leende.

- här, och kan du vara snäll at paketera de tre plagg, dödskalle klänningen, den mönstrade snapback  och den söta blusen! Sa jag och pekade på plaggen.

- Vadå ska alla vara tillsanmans? Frågade kvinnan och gav – nu kommer mera jobb- blicken.

 - Eh, nej alla ska vara i var och en. Sa jag och räckte ut pengarna.

- okej, okej…tack, det blir 13 dollar tillbaka, här varsågod! Sa hon och gav mig alla påsar med en tung suck.

- Tack! Sa jag och gick ut från affären och NÄSTA Victoria Secret! Tänkte jag och korsade gatan snabbt för att komma in till affären. Det fanns så mycket att välja mellan och jag visste för en sekund inte vad jag skulle börja med. Jag köpte ett par underkläder och parfymer, och så klart matchande mjukisar med Leila och Nathalie. Vi brukar alltid ha på oss likadana kläder på våra tjejkvällar. Fast det var faktiskt ett tag sen vi hade de kvällarna. Jag betalade och åkte tillbaka till hotellet, det var för tungt för att bära. Jag köpte ett par presenter till Lil och Nat och jag har faktiskt också köpt en present till Justin, det skulle vara lite awkward att träffa någon utan att ha köpt något till en. Jag la alla ”presenter” bredvid mitt nattduksbord och satte mig på sängen igen. Klockan var fem på eftermiddagen och jag kände mig lite hungrig. Jag satte på mig lite finare kläder och gick för att knacka på Nats rum.

- He- vad fan har då på dig? frågade jag och kollade chockad på hennes fula korta nitklänning.

- Eh? Lady Gaga inspirerad? Sa hon och konstigt på mig.

- Just det.. men vill du hänga med att äta någon stans? Frågade jag och log mot henne.

- Jag vet inte, Joe hämtar mig klockan 7.. sa hon och tittade tveksamt på mig.

- Men kom igen, vet du hur awkward det kommer vara om jag sitter helt ensam och äter i en restaurang? Sa jag och gnällde på henne.

- okej, okej, fast om vi inte kommer hit klockan 7 så kommer jag döda dig!   

- okej, bra! Kom så går vi jag svälter! Sa jag och drog tag i hennes arm ner till resturnagen som låg under hotellet.

- Sushi tack! Beställde Nat, jag tittade äcklat på henne medan hon beställde sushin.

- Vad? Frågade hon och tittade på mig.

- Seriöst? Var det de bästa du kunde beställa? Frågade jag och kollade konstigt på henne.

- aa vad annars? Kebab talrik eller? Jag måste hålla mig i form inför dejten! Sa hon och tittade seriöst på mig. Jag såg hur alla som jobbade i resturange kollade konstigt på oss.

- Jag tar en kycklingtacos med salad. Sa jag snabbt till servitrisen och log.

- Åh herre gud, det är bara en timme kvar till dejten… sa Nat oroligt.

- okeeej… sa jag och försökte byta ämna.

- BARA EN TIMMA!!! Skrek Nat och alla som satt nära oss vände blicken mot oss.

- okej! Schh..

 

Nathalie´s POV:

*Två månader senare*

Jag blev aldrig ihop med Joe, vi passade inte. Och just den dagen hittade jag den rätta för mig. Den killen som var lika ”crazy” som mig och inte rädd av att ta ett steg fram med livet.

FRASHBACK:

Jag var väldigt nevös inför dejten med Joe, han satt framför mig och åt sin talrik medan jag bara stirra på honom som en psykisk människa.

- Vill du något eller? Avbröt Joe och tittade på mig med mat i munnen.

- Snälla ska du inte säga något eller? Jag var faktiskt mer förväntansfull av dig. Sa jag och gav en liten bitchblick.

- Snälla sluta med dem där blickarna, okeeej… ska du äta eller inte? Frågade han och fortsatte äta.

- nej jag kommer inte sluta? Och jag är inte hungrig åt precis med en kompis.

- okeeej…. Sa jag och gav mig – Känner inte dig du är ju knäpp- blicken.

- Jag ska bara på toa… sa jag och ställde mig upp för att gå till toan, Joe sa inte ett pip, och det var nog bäst för honom! Jag gick in och ställde mig framför en spegel och tvättade händerna som alla andra tjejer. Jag tar fram min väska för att rätta till sminket. Det var så himla awkward att sminka sig medan killar gick in och ut. En man som nog var några år äldre en mig stod bredvid mig och tvättade händerna.

- Hej, hur läget? Sa han helt plötsligt och kolla på mig via spegelns spegelbild.

- känner jag dig? sa jag lite bitchigt och rättade till min mascara.

- Nej, men varför inte lära känna varandra? Sa jag och gav mig ett cheeky smile.

- Är du dum eller va- stannade jag till när jag såg hela hans ansikte

- okeeej… säg nu! vad fan vill du! Sa jag medan jag skrek inbodds.

- vill du gå ut någon gång? frågade han log mot mig. Jag kunde inte säga nej.
'

Jag sa förlåt till Joe och Ja och nu är det den nya killen som jag inte vet ens vad han heter.

*nutid*

Ja, och sen den dagen så jag och Ian varit ihop. Var har båda haft bra stunder och dåliga, fast det bästa är att jag alltid är vid hans sida.

 

Leila´s POV:

FLASHBACK:

Jag och Niall hade åkt till Bahamas, han hade gjort det som semester till oss fast han hade aldrig varit lik sig själv. Den var en varm eftermiddag, jag gick ut till bubbelpolen för att svalka mig. Niall kom efter fast utan en glad min den här gången.

- Lil, vi måste prata… sa han och satte sig i polen.

- Okej? Har det hänt något eller? Du verkar vara arg… sa jag och tittade in honom i ögonen

- asså vi… började han och tittade ut mot utsikten.

- Niall? Vi? Frågesatte jag och började bli lite orolig.

- Vad tycker du om vår relation? Frågade han igen och tittade på mig.

- Just nu? jag har inte den blekaste aning, du är inte lik dig, har det hänt något? Frågade jag och börja bli väldigt orolig.

- jag… jag… du…Hackade han.

- SÄG DET BARA! Skrek jag nästan.

- Du finns inte i mitt hjärta längre, det finns inget, det finns inget, hur ska jag kunna vara tillsanmans med en person som jag inte ens ”gillar” det finns inget VI i min hjärna länger. Sa han och jag kände hur varje ord var som ett slag mot min mage.

- va? Sa jag tyst och kände hur det brände bakom ögonlocken.

- förlåt… jag åker imorn tillbaka till London… sa han och gick upp från polen.  Jag satt kvar och tänkte igenom vad som precis hände, som om det var okej att han bröt mitt hjärta på minder en 10 sekunder. Jag vill absolut inte åka tillbaka med honom till London, jag ska till L.A. med tjejerna fast innan det så måste Niall också få smaka på smärta. Jag gick snabbt in i toan bytte om till ett par jeans och en hoddie, packade min väska och var beredd att åka till L.A. nu.

- Leila, vi kan väll fortsätta vara vänner… hör jag Niall säga när jag var på väg att gå ut från hotellrummet.  Jag vände mig snabbt och örfilade honom.

- jag vill aldrig med se dig igen! Sa jag snabbt och vände mig ut för att gå ut så snabbt
så möjligt från hotellrummet. En enstaka tår föll ner från min kind. Jag tog en taxi snabbt och åkte till flygplatsen.

- Hej, jag vill ha den snabbaste flyget till L.A. helts åker jag ikväll. Sa jag lite stressat till kvinnan bakom disken.

- Visst, det finns ett plan som åker om en halvtimme fast du måste då betala 150 dollar extra. Sa hon och kollade igenom mitt pass och väskor.

- Det är okej! Jag tog mitt bankkort betalade och ställde mig i väntrummet. L.A. här kommer jag… tänkte jag medan jag steg på planet.

 

NUTID:

Jag, Ty och Nat var bjudna på Justins poolparty. Vi hade fullt upp med att välja kläder och bikinis.

- Jag ska ha den blåa! Ropade Ty från badrumet.

- Visst fast sätt inte på dig en klänning över eftersom jag ska ha det! Ropade jag tillbaka medan jag testa min lila bikini. Jag såg helt plötsligt hur Nat kom in med en svart bikini full med nitar.

- Woow, Lady Gaga inspirerad? Frågade Ty och kom ut från badrummet.

- så klart brorsan, visste ni att det var Ian som köpte den till mig? Sa Nat och log stolt och satte på sig ett par svarta short jeans med nitar på och en genomskinlig tröja.

- okej, man fattar varför ni föll för varandra. Sa jag och skratta.

- Men den är snygg! Right? Frågade Nat och kollade på oss.

- Njaa… sa Ty och jag skratta.

När vi kom fram till partyt så var det ganska dött eftersom vi var dem ända där, ja vi kom ganska tidigt. Det var bara för att vi ville hjälpa Justin med dekorationerna.

- Hej Justin! Vad fan håller du på med?! Frågade jag honom, han stod uppe på taket och fixade några balonger.

- Vad ser det ut som? Kom och hjälp till! Sa han och gav mig –jag dör här hjälp mig fan!- blicken.

- visst! Sa Tyra och sprang för att hjälpa honom. Jag gick in i huset för att göra några andra grejer innan jag hinner fixa resten av dekorationerna stöter jag på någon.

- Aj, se dig för… säger jag innan jag hinner titta upp.

- Sorry, JB sa att jag skulle hjälpa till här, föresten så heter jag Nathan! Sa han och höll fram handen.

- ehh hej, Leila.. sa jag och tittade blygsamt på honom, han var såå het!!!

- chips? Frågade han och höll upp en påse.

- tack, sa jag blygt och tog en bit.

- du är söt när du äter.. sa han och gav mig en cheeky smile.

- haha, sluta tönt! Sa jag och skratta. Helt plötsligt ser jag Justin komma in med ett leende på läpparna.

- Hey! Äter ni chips utan mig?! Hit med påsen! Sa han och tog påsen ifrån Nathan.

- man ber snällt bro! Sa Nathan och jag skratta.

- Kärlek! Sa han och stoppade in minst tio bitar i munnen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: